No comments yet

Tájékoztatás Kormányablak busz kitelepítésről

Tisztelt Lakosság!

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Kisvárdai Járási Hivatalának szervezésében Újkenéz településen Mobil Kormányablak busz kitelepítésre kerül sor.

A mobilizált ügyfélszolgálaton többek között személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel, illetve gépjárművel kapcsolatos ügyintézésre van lehetőségük helyben az ügyfeleknek. A kisbuszban diákigazolványhoz szükséges NEK adatlap is igényelhető és ügyfélkaput is lehet nyitni.

A kezdeményezéssel a Kormányhivatal a „jó állam” koncepció keretében, ügyfélbarát közigazgatás szem előtt tartásával, a térbeli és időbeli korlátokat áthidalva kívánja közelebb vinni a szakszerű és gyors ügyintézést az állampolgárokhoz.

A kiszállás ideje:
2019. április 1. (hétfő) 12:00 – 13:30

A kiszállás helye:
4635 Újkenéz, Petőfi u. 52. szám

A Kormányablak Buszban az alábbi ügytípusok intézhetők:

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:
• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása,
megrongálódott személyi okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció)

Gépjármű-ügyintézés:
• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi,
tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
• járművek forgalomból történő kivonása;
• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
• elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok),
forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
• származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.

Egyéb feladatok:
• adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti
pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
• adatletiltási kérelmek átvétele;
• egyéni vállalkozói ügyek intézése;
• ügyfélkapu regisztráció;
• Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
• Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
• Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.

Újkenéz, 2019. március 29.

Dicső Zoltán sk.
polgármester